Søk i denne bloggen

mandag 4. april 2011

AWARD

JEG HAR FÅTT EN AWARD!! KJEMPESTOLT. Awarden har jeg fått fra en god venn, Kari! Tusen takk!
Med awarden følgen en del spørsmål. Ikke alt er like relevant i en matblogg, men gøy likevel:


Spørsmål 1: Hvorfor begynte du å blogge?
Trengte en hobby som ikke krevde at jeg stilte opp jevnlig, men som jeg kunne drive med når jeg ville og hvor ofte jeg ville. Jeg elsker virkelig å lage mat, og det aller beste jeg vet er å eksperimentere og prøve nye ting. Og så er det jo gøy å skryte litt når man får det til da?? Mat forsvinner fort, men på bloggen blir den foreviget :-)

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?Til nå bare blogger av venner og kjente i tillegg til et par matblogger.

Spørsmål 3: Favoritt makeup-merke?
Mary Kay og Clinique

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
Er glad i Mette Møllers kjoler… Ellers handler jeg mye på internett på La Redoute.

Spørsmål 5: Ditt "må-ha" makeup-produkt?
Maskara…. Må ha!!! Alltid!!!

Spørsmål 6: Favorittfarge?
Rødt, utvilsomt. Men er glad i lilla også for tiden.

Spørsmål 7: Parfyme?
Den jeg bruker for tiden står det bare ”Versace” på.

Spørsmål 8: Favorittfilm?
Virgin Suicides. Ringenes Herre-triologien.

Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?Island. Jeg vil oppleve mystikken i naturen der. I matveien vil jeg utvilsomt tilbake til USA og New Orelans og spise mye cajunmat.

Spørsmål 10: Fem ting du alltid har i vesken din?
Hodepinetabletter, gnagsårplaster, leppepomade, fliseklemmer og drops.

Utnevnelse:
Det var utrolig gøy å få Award, og denne sender jeg videre til:

Og i retur til Karis nydelige blogg: Man tager hva man haver

1 kommentar:

  1. Herlig. :) Jeg har læret utrolig mye denne måneden, spesielt om bildebehandling, blogging er artig.

    SvarSlett